Ανανεώσεις - Ακυρώσεις

Η διάρκεια της ετήσιας συνδρομής για τα περιοδικά και τα newsletters της BOUSSIAS Μedia είναι 365 ημέρες και ανανεώνεται αυτόματα κάθε φορά κατά τη λήξη της, για αντίστοιχο χρονικό διάστημα.

Ανανέωση Συνδρομής
Η ανανέωση της συνδρομής πραγματοποιείται μέσα από την διαχείριση του λογαριασμού. Το χρονικό διάστημα πριν την λήξη της, ο συνδρομητής θα λάβει ενημέρωση μέσω email και τηλεφωνικής επικοινωνίας από την BOUSSIAS Media, τόσο για την ημερομηνία λήξης όσο και  για την δυνατότητα ανανέωσης της.

Ο υπεύθυνος διαχείρισης της συνδρομής θα πρέπει να προβεί σε ανανέωση της ώστε οι παραλήπτες που έχει δηλώσει να συνεχίζουν να έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο της BOUSSIAS Μedia.

Αυτόματη Ανανέωση Συνδρομής
Οι συνδρομητές μέσω της πληρωμής με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, απολαμβάνουν το προνόμιο της αυτόματης ανανέωσης. Η συνδρομή τους ανανεώνεται αυτόματα κάθε φορά κατά την ημερομηνία λήξης της για αντίστοιχο χρονικό διάστημα.

Ακύρωση Αυτόματης Ανανέωσης Συνδρομής
Ο υπεύθυνος διαχείρισης της συνδρομής θα πρέπει να προβεί σε ακύρωση της αυτόματης ανανέωσης στην συνδρομή που επιθυμεί, μέσα από το πάνελ διαχείρισης της συνδρομής που βρίσκεται στον λογαριασμό του.

Ακύρωση Συνδρομής
Σε περίπτωση που ο υπεύθυνος διαχείρισης της συνδρομής μετά την εγγραφή του, επιθυμεί να υπαναχωρήσει και να ζητήσει ακύρωση και επιστροφή χρημάτων, θα πρέπει να ενημερώσει εγγράφως, από το email επικοινωνίας του λογαριασμού του, αποστέλλοντας email στο subscriptions@boussiasmedia.gr είτε μέσω της φόρμας επικοινωνίας και να αναφέρει τα στοιχεία της συνδρομής, της οποίας για την οποία επιθυμεί ακύρωση.

Αναφορικά με την πολιτική επιστροφής χρημάτων σε περίπτωση διακοπής – ακύρωσης συνδρομής ισχύουν τα ακόλουθα:

Η επιστροφή χρημάτων, πραγματοποιείται μόνο στην περίπτωση που ο υπεύθυνος συνδρομής αποστείλει εγγράφως email υπαναχώρησης, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της έναρξης ή ανανέωσης συνδρομής.