Συχνές Ερωτήσεις

Πως γίνομαι μέλος; Πως κάνω λογαριασμό;
Για να γίνετε μέλος του Ecommerce της BOUSSIAS media θα πρέπει να πραγματοποιήσετε εγγραφή καταχωρώντας τα στοιχεία σας στην Φόρμα Εγγραφής. Μπορείτε να βρείτε αναλυτικές οδηγίες στον Οδηγό Αγοράς/Εγγραφής, που θα σας κατευθύνουν σχετικά με την εγγραφή σας.

Ξέχασα τον κωδικό μου, πως  μπορώ να τον ανακτήσω;
Στην σελίδα Σύνδεση/ΕγγραφήςΛογαριασμού , θα πρέπει να επιλέξετε το πεδίο «Απώλεια Κωδικού» και στην συνέχεια ακολουθήσετε τα βήματα που υποδεικνύονται.

Μπορώ να γίνω μέλος χωρίς να κάνω αγορά συνδρομής;
Ναι, υπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας λογαριασμού χωρίς να απαιτείται η αγορά κάποιου προϊόντος. Δημιουργώντας τον λογαριασμό σας, μπορείτε στην συνέχεια να προχωρήσετε σε αγορά συνδρομής ή να αποκτήσετε μία από τις δωρεάν δοκιμαστικές συνδρομές ανάλογα με τα ενδιαφέροντά σας.

Μπορώ να αγοράσω συνδρομή χωρίς να κάνω εγγραφή;
Η αγορά συνδρομής προϋποθέτει την δημιουργία λογαριασμού, η οποία πραγματοποιείται καταχωρώντας τα στοιχεία σας στην Φόρμα Εγγραφής ή και κατά τη διάρκεια της αγοράς.

Πως κάνω δοκιμαστική συνδρομή;
Για να μπορέσετε να ενεργοποιήσετε μια δοκιμαστική συνδρομή σε ένα από τα προϊόντα της BOUSSIAS Μedia, θα πρέπει να μεταβείτε στην σελίδα του προϊόντος που επιθυμείτε και στην συνέχεια να μεταβείτε στο πεδίο Free trial  και να επιλέξετε Subscribe, ακολουθώντας τα βήματα που υποδεικνύονται.
Η δοκιμαστική συνδρομή ενός προϊόντος προϋποθέτει την δημιουργία λογαριασμού μέσα από την Φόρμα Εγγραφής

Πως μπορώ να γίνω συνδρομητής;
Για να μπορέσετε να αποκτήσετε μια ετήσια συνδρομή σε κάποιο από τα προϊόντα της BOUSSIAS Μedia, θα πρέπει να μεταβείτε στην σελίδα του προϊόντος που επιθυμείτε και στην συνέχεια να μεταβείτε στο πεδίο Ετήσια Συνδρομή και να επιλέξετε Subscribe ακολουθώντας τα βήματα που υποδεικνύονται.
Η συνδρομή σε ένα ή περισσότερα προϊόντα προϋποθέτει την δημιουργία λογαριασμού μέσα από την Φόρμα Εγγραφής.

Πώς μπορώ να πληρώσω τη συνδρομή μου;
Ο τρόπος εξόφλησης που προσφέρεται είναι μέσω της χρήσης «Χρεωστικής/Πιστωτικής Κάρτας». Περισσότερα για τον τρόπο πληρωμής μπορείτε να βρείτε εδώ.

Πως θα λάβω την συνδρομή μου;
Τα προϊόντα της BOUSSIAS Media παρέχονται σε ψηφιακή και έντυπη μορφή. H αποστολή τους πραγματοποιείται μέσω email και στην διεύθυνση που έχει δηλωθεί κατά την αγορά του προϊόντος. Περισσότερα για τους τρόπους αποστολής μπορείτε να βρείτε εδώ.

Πως αλλάζω τα στοιχεία αποστολής σε μία συνδρομή;
Για να πραγματοποιήσετε αλλαγές στον λογαριασμό σας, όπως τα στοιχεία αποστολής, θα πρέπει αρχικά να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας από το εικονίδιο   και στην συνέχεια μέσα από το πεδίο Subscriptions να επεξεργαστείτε την διεύθυνση που επιθυμείτε.

Πως ανανεώνω μία συνδρομή;
Η ανανέωση της συνδρομής σας πραγματοποιείται με την αποπληρωμή της. Η επιλογή πληρωμής με Χρεωστική ή Πιστωτική Κάρτα παρέχει το προνόμιο της αυτόματης ανανέωσης. Περισσότερα για τις ανανεώσεις/ακυρώσεις συνδρομών μπορείτε να βρείτε εδώ.

Πως θα διακόψω την συνδρομή μου;
Μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ακύρωση συνδρομής ή την παύση αυτόματης ανανέωσης, πατώντας εδώ.

Πως μπορώ να διαχειριστώ την συνδρομή μου ή τις συνδρομές μου;
Για να διαχειριστείτε την συνδρομή σας, θα πρέπει αρχικά να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας από το εικονίδιο  και στην συνέχεια να επιλέξετε από το πεδίο Subscriptions την συνδρομή που θέλετε να διαχειριστείτε. Δείτε περισσότερα στον Οδηγό Διαχείρισης Συνδρομής.

Που καταχωρώ τον κωδικό έκπτωσης;
Ο κωδικός έκπτωσης καταχωρείται στο στάδιο της πληρωμής. Αναλυτικές οδηγίες μπορείτε να βρείτε στον Οδηγό Αγοράς/Εγγραφής.

Πως μπορώ να επικοινωνήσω με την BOUSSIAS Media;
Μπορείτε να επικοινωνήστε μαζί μας είτε τηλεφωνικά, είτε ηλεκτρονικά μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας.